نرم افزار دزدگیر HDetect

نرم افزار دزدگیر هوشمند HDetect راه‌حلی مطمئن برای حراست و جلوگیری از سرقت ارائه می‌دهد. این نرم افزار در محل مجتمع های مسکونی، باغ ها، مراکز صنعتی، ادارای و تجاری و هر مکانی که نیاز به  حراست و دزدگیر دارد، مورد استفاده قرار میگیرد. اگر نیاز به نگهبانی دقیق، سریع، هوشمند و 24 ساعته دارید نرم افزار دزدگیر هوشمند HDetect برای شما مناسب است.

با نرم افزار دزدگیر HDetect آشنا شوید

امنیت و جلوگیری از سرقت یکی از چالش‌های همیشگی در مکان‌هایی مثل منازل وباغ ها، سوله، کارخانه، پارکینگ‌ ها و …. است. سنسور های تشخیص حرکت (PIR) دارای خطای بالا و هشدار های اشتباه و غلط بسیاری هستند. PIR به حرکت اشیا بسیار حساس هستند. معمولا در فضاهای باز وزش باد باعث حرکت اجسام مانند شاخه درختان و سایر اجسام می شود. در نتیجه به علت خطای بالا، ما نمیتونیم از این چشم ها (PIR) استفاده کنیم. از طرفی وجود هشدار های اشتباه، وابستگی زیادی به اپراتور انسانی برای کنترل و نظارت به همراه دارد. این امر باعث عدم نظارت باکیفیت 24 ساعته میشود.

نرم‌افزار دزدگیر hdetect، محصولی دانش‌بنیان است؛ این سرویس از نرم افزار جامع hbox، راه‌حلی برای جلوگیری از سرقت و کنترل تردد در مکان‌های مختلف ارائه می‌دهد. نرم افزار hdetect با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و بینایی ماشین، چالش‌های روش‌های قدیمی و سنتی را حل کرده است. این محصول توانایی تشخیص انسان و وسایل نقلیه از قبیل خودرو، موتور سیکلت و … را دارد. نرم افزار دزدگیر هوشمند بر پایه پردازش تصویر است و هشدار های نادرست که عموما به علت وزش باد و تشخیص حرکت های غلط است را، به حداقل میرساند. از طرفی این سرویس قابلیت شخصی سازی جهت شناسایی سایر اشیا مانند حیوانات و … را نیز دارد.

ویژگی های نرم افزار دزدگیر HDetect

نصب و راه اندازی

عملکرد

مدیریت و نظارت

نرم افزار جامع نظارتی

این سرویس یکی  از 6 سرویس نرم افزار جامع نظارت تصویری HBox  است. با استفاده از نرم افزار جامع HBOX شما میتوانید یک سیستم یکپارچه برای گزارشات نظارت تصویری خود داشته باشید .از طرفی امکان ادغام گزارشات از چند سرویس مختلف نیز در این سیستم جامع نظارت تصویری فراهم شده است. HBox  شامل  6 سرویس است که می تواند در اماکن مختلف و درشرایط مختلف آب و هوایی تاثیر بسزایی در افزایش ایمنی و راندمان داشته باشد. سرویس های HBox به شرح زیر است:

نرم ‎ افزار تشخیص چهره HBox با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، قادر به تشخیص چهره افراد در تصاویر به صورت آنلاین است. این نرم‌افزار با سرعت و دقت بالا، چهره‌ها را شناسایی و تأیید می‌کند و می‌تواند درطیف وسیعی از کاربردها، از جمله حضور و غیاب، کنترل تردد، امنیت و احراز هویت مورد استفاده قرار گیرد.

نرم‎ افزار تشخیص اشیاء HDETECT، که به عنوان دزدگیر هوشمند نیز شناخته می‌شود، گامی نوین در ارتقای امنیت و نظارت به شمار می‌رود. این نرم‎ افزار، قادر به تشخیص اشخاص و اشیاء در تصاویر به صورت آنلاین و با دقت بالا است. HDETECT طیف وسیعی از کاربردها از جمله شمارش افراد و اشیا را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

نرم افزار تشخیص آتش

نرم ‎افزار پلاک خوان HPLATE با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، قادر به تشخیص پلاک در تصاویر دوربین‎ های مداربسته به صورت آنلاین است. این نرم افزار با سرعت و دقت بالا، پلاک خودرو را شناسایی می‌کند و می‌تواند درطیف وسیعی از کاربردها، از جمله کنترل تردد پارکینگ ها، مجتمع‎های ادارای و مسکونی، شرکت‎ ها و …. مورد استفاده قرار گیرد.

تست نرم افزار تجاری تشخیص پلاک

نرم افزار مدیریت پارکینگ یا  HParkingراه‌حلی مطمئن و جامع برای مدیریت و نظارت بر پارکینگ ها ارائه می‌دهد. این نرم افزار برای مدیریت انوع پارکینگ های خصوصی و عمومی در پارکینگ های عموی، مراکز اداری، مسکونی، تجاری، صنعتی، خدماتی، درمانی و تفریحی قابل استفاده است. نرم افزار HParking نیاز به دقت، سرعت ، امنیت و سهولت را همزمان رفع می کند

تست نرم افزار تجاری تشخیص پلاک

نرم‌ افزار تشخیص لوازم ایمنی HPROT، سیستمی هوشمند برای ارتقای ایمنی در محیط‌های کارگاهی و پر خطر است. این نرم‌افزار با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، قادر به تشخیص لوازم ایمنی مانند کلاه، دستکش، جلیقه و … در تصاویر دوربین‌های مداربسته به صورت آنلاین است. در صورت عدم استفاده هر یک از کارکنان از لوازم ایمنی، HPROT با ارسال هشدار به مسئولان مربوطه، آن‌ها را آگاه می‌کند. این هشدارها می‌توانند به صورت پیام کوتاه، آلارم صوتی و … ارسال شوند.

نرم افزار تشخیص آتش هوشمند  HFIRE برای تشخیص فوری آتش هنگام شعله گرفتن ارائه شده ‎است. این نرم ‎افزار، آتش را در لحظات اولیه شعله‌ور شدن تشخیص می‌دهد و با ارسال هشدار به موقع، فرصتی طلایی برای مهار آتش فراهم می‌کند. از این رو، با فعال شدن هشدار این نرم‌افزار می‌توان سریعاً برای خاموش کردن آتش اقدام کرد و از وقوع خسارات جدی جلوگیری کرد.

شرکت دید پردازش هوپاد با تکیه بر دانش و تخصص مهندسین خود، موفق به توسعه نرم‎افزاری به نام Hpose برای تشخیص حرکات انسان شده‎است. این نرم‎افزار با ارائه راه‌حلی نوآورانه و کارآمد برای ردیابی و تحلیل حرکات انسان، می‌تواند به طیف وسیعی از کاربران در ارتقای کارایی، ایمنی و کیفیت زندگی کمک کند.

همراهان ما

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید کاتالوگ محصولات را مطالعه کنید

آیا می‎توانم نرم افزار دزدگیر هوشمند HDetect را به صورت آزمایشی استفاده کنم؟

بله، شرکت دید پردازش هوپاد نسخه آزمایشی رایگان (دمو) از نرم ‎افزار خود را ارائه می‎دهد. شما می‌توانید با استفاده از نسخه آزمایشی، امکانات و قابلیت‌های نرم‎افزار را به طور کامل بررسی کنید و سپس تصمیم به خرید آن بگیرید.

شمار تماس: 021669628005

ایمیل: info@hoopadvision.com

نرم افزار جامع نظارتی تصویری به طور کلی از اجزای زیر تشکیل شده است. تامین سخت افزار مورد نیاز میتواند به عهده خود فرد و یا شرکت دیدپردازش هوپاد باشد.

سرور: سرور وظیفه ذخیره و پردازش تصاویر و ویدئوها را بر عهده دارد.

دوربین: دوربین‌ها تصاویر و ویدئوهای محیط را ثبت می‌کنند.  برای دوربین های آنالوگ به DVR نیاز هست.

نرم افزار: نرم افزارهایی مانند HBox برای پردازش، مدیریت و نظارت بر تصاویر و ویدئوهای ضبط شده توسط دوربین‌ها استفاده می‌شود.

شبکه: شبکه برای انتقال تصاویر و ویدئوها بین دوربین‌ها و سرور استفاده می‌شود.

شمار تماس: 021669628005

ایمیل: info@hoopadvision.com

شرکت دید پردازش هوپاد سعی کرده است قیمت معقولانه و منصفانه برای محصولات خود در نظر بگیرد. با این وجود، قیمت نرم ‎افزار به سرویس‎های انتخابی مشتری، امکانات و قابلیت‌های آن و همچنین حجم سفارش بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق نرم‎افزار پلاک خوان، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

شمار تماس: 021669628005

ایمیل: info@hoopadvision.com

شرکت دید پردازش هوپاد به مدت 2سال نرم افزار نظارت تصویری خود را گارانتی و به صورت مادام العمر پشتیبانی می‌کند. پس جای هیچ نگرانی نیست.

فرم مشاوره رایگان

شمار تماس در تایم اداری : 021669628005  ایمیل: info@hoopadvision.com

پشتیبانی کامل فنی

ما در شرکت دیدپردازش هوپاد، به شما و رضایتتان از محصولات هوپاد اهمیت می‌دهیم. به همین دلیل، با ارائه پشتیبانی فنی جامع و کارآمد، در تلاشیم تا شما بهترین تجربه خرید و استفاده از محصولات نظارت تصویری را داشته باشید. در این راستا تیم مجرب پشتیبانی فنی هوپاد در تمامی مراحل استفاده از محصول، در کنار شما خواهد بود تا به شما در حل هرگونه مشکل یا ابهامی که ممکن است با آن روبرو شوید، یاری برساند.

 

دو سال گارانتی

 

با خرید محصولات شرکت دیدپردازش هوپاد و دریافت گارانتی معتبر، می‌توانید از کیفیت و کارایی محصولات ما اطمینان داشته باشید و با خیالی آسوده از آنها استفاده کنید. نرم افزار های شرکت دیدپردازش هوپاد دارای گارانتی دو ساله است. گارانتی به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت بروز هرگونه نقص فنی در محصول در طول دوره گارانتی، می‌توانید از خدمات پس از فروش ما به طور رایگان بهره‌مند شوید.

رابط کاربری آسان

 استفاده از نرم‌افزار دارای رابط کاربری پیچیده و غیرقابل فهم می‌تواند طاقت‌فرسا و خسته‌کننده باشد. به همین دلیل شرکت هوپاد، در طراحی و توسعه نرم‌افزارهای خود، رابط کاربری آسان و کاربرپسند را در اولویت قرار داده است. تا کابران به راحتی بتوانند محصولات هوپاد را نصب،راه اندازی و کنترل کنند.

پکیج جامع نظارتی

عمده سازمان ها، مجتمع های مسکونی، مراکز اداری و تجاری و … برای افزایش امنیت و ایمنی محل خود به ابزارها و نرم افزار های مختلفی از جمله تشخیص چهره، پلاک خوان، دزدگیر و … نیاز دارند. از این رو در پکیج‌ جامع hbox، همه چیز در یکجا گنجانده شده است. با خرید این پکیج‌، دیگر نیازی به خرید جداگانه هر یک از این نرم افزار ها ندارید و می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. از طرفی این سرویس ها میتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و شما میتوانید گزارش گیری های ترکیبی نیز انجام دهید.

گزارشات هوشمند

نرم افزار جامع hobx انواع مختلفی از گزارشات هوشمند را ارائه می‌کند تا شما بتوانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یکجا داشته باشید. نیازی به صرف زمان زیاد برای تجزیه و تحلیل داده‌ها نیست. گزارشات هوشمند ما اطلاعات را به صورت منظم و قابل فهم در اختیار شما قرار می‌دهند. از طرفی شما با استفاده از این اطلاعات می توانید تصمیمات آگاهانه‌تر و موثرتر برای محل مورد نظر خود اتخاذ کنید.

دقت و سرعت بالا 

یکی از ویژگی های کلیدی در نرم افزار های نظارتی دقت و سرعت بالا در تشخیص و اعلان هست. نرم افزار های هوپاد علاوه بر کیفیت پایدار در حفظ دقت و سرعت توانسته اند در شرایط سخت و چالشی هم عملکرد مناسبی داشته باشند.